Covid – 19

Covid – 19

Vážení zákazníci,

vzhledem k aktuální zdravotní situaci a nařízením vlády si vás dovolujeme informovat, že jsme na našich provozovnách přijali tato opatření:

- prodejny i servisy značky DS jsou v provozu s dodržením veškerých hygienických a bezpečnostních opatření

- naše prodejní týmy pracují nyní jak přímo na prodejně tak i online a vyřizují vaše poptávky a požadavky na informace k vozům DS

- při plánovaní Vaší návštěvy na našem servisu či prodejně si, prosíme, pro vaše pohodlí a bezpečnost domluvte termín předem. Předejdeme tak nežádoucí kumulaci zákazníků.

- DS provozovny jsou vybaveny dezinfekcí i ochrannými pomůckami (roušky, rukavice), které jsou nabídnuty i zákazníkům

- naše pracoviště jsou zorganizovaná tak, abychom dodržovali min. 2 m odstup mezi pracovníky i zákazníky

- DS demonstrační vozy jsou po každém použití pečlivě hygienicky dezinfikovány

- nabízíme pickup službu DS SERVICE VALET, kdy si můžeme Váš DS vůz vyzvednout u Vás a po provedeném servisním úkonu ho opět vrátit na Vámi určené místo

- nabízíme pick up službu DS DELIVERY VALET, kdy Vám můžeme i Váš nový vůz DS předat na Vámi určeném místě

- kontakt na naši zákaznickou zelenou linku je 800 887 711

Těšíme se na Vás.

OTÁZKY OHLEDNĚ MIMOŘÁDNÝCH OPATŘENÍ (COVID-19)
# 0 Mohou servisy opravdu přijímat klienty?
Servisy jsou zahrnuty do takzvaných schválených provozoven podle vyhlášky ze dne 15. března 2020, kterou se ruší vyhláška ze dne 14. března 2020 o různých opatřeních přijatých v boji proti šíření COVID-19. Každému je umožněno zajistit potřebné servisní úkony na vlastním voze používaném pro osobní a/nebo firemní přepravu.

# 1 Na mém voze by se měl provést úkon, který není urgentní. Mohu změnit plánovanou schůzku bez nutnosti navštívit provozovnu?
Můžete:
– zavolejte přímo do servisu nebo na zákaznickou linku
– změňte schůzku on-line prostřednictvím e-mailu s potvrzením schůzky, který jste obdrželi

# 2 Jaké úkony mohou být provedeny na provozovně v období karantény?
Všechny. Můžeme provádět všechny obvyklé úkony (údržba, opravy …). Během období karantény však budeme upřednostňovat naléhavé servisní úkony.

# 3 Jsou servisy otevřeny pro všechny klienty?
Ano. Postaráme se o váš vůz, bez ohledu na to, jestli je soukromý nebo firemní.

# 4 Můj vůz je zahrnut do svolávací akce. Měl bych jet do servisu?
Ano. Vaše bezpečnost je naší prioritou.

# 5 Je asistenční služba v provozu?
Ano, asistenční služba je v provozu. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na 0080024240707
V případě poruchy bude váš vůz odtažen domů, pokud máte parkovací místo, a nebo přímo do autoservisu. V případě nutnosti vám zajistíme odvoz domů.

# 6 Pokud jsem zmeškal povinnou garanční prohlídku svého vozu, bude záruka výrobce zachována?
V souvislosti s vládními opatřeními se bude tolerovat prodlení až 3 měsíce nebo 3 000 km navíc.