December 11, 2023

MUZEUM LOUVRE OCENILO SPOLEČNOST DS AUTOMOBILES JAKO DŮLEŽITÉHO SPONZORA

MUZEUM LOUVRE OCENILO SPOLEČNOST DS AUTOMOBILES JAKO DŮLEŽITÉHO SPONZORA

• Společnost DS Automobiles, která přispívá k financování muzea Louvre od roku 2015, se zařadila do velmi exkluzivní skupiny „velkých mecenášů“.
• Jméno „DS Automobiles“ je nyní vyryto do mramoru pod slavnou pyramidou Louvre.
• Společnost DS Automobiles spojila od svého vzniku své síly s muzeem Louvre a zasazuje se o podporu kultury.

Společnost DS Automobiles představila od svého vzniku velké množství nových modelů v Muzeu Louvre a jeho okolí, pod jeho pyramidou a v Tuilerijských zahradách. Exkluzivní prezentace a výjimečné výstavy vždy odrážely společnou filozofii, tedy spojení dědictví a modernosti při budování budoucnosti.

Společnost DS Automobiles, která se věnuje podpoře kultury, je od roku 2015 sponzorem muzea Louvre a celé řady dočasných výstav.

Muzeum Louvre a jeho pyramida, které zaujímají ve světě značky významné místo, vždy společnost DS Automobiles inspirovaly.

Značka se rovněž zapojila spolu s muzeem do oslav třicátého výročí pyramidy prostřednictvím třiceti speciálních akcí v letech 2019 a 2020.

V letech 2020 a 2021 získalo toto partnerství novou podobu díky limitovaným edicím DS 7 CROSSBACK LOUVRE a DS 3 CROSSBACK LOUVRE, které umožnily výpravy za uměním v tom největším pohodlí. Kromě exkluzivních detailů přímo inspirovaných pyramidovými motivy Louvru nabídly tyto dva modely možnost zhlédnout na velkých centrálních displejích v kabině 182 uměleckých děl a poslechnout si ke každému z nich zvláštní podcast, což cestujícím přineslo exkluzivní a pohlcující umělecký zážitek.

V průběhu let umožnil program ONLY YOU PRIVILEGE společnosti DS Automobiles návštěvníkům za  podmínek objevovat sbírky, zákulisí muzejních expozic a restaurátorských dílen.

Za tento usilovný dlouholetý závazek společnosti DS Automobiles ji muzeum Louvre ocenilo zařazením mezi „velké mecenáše“. Na konci roku 2023 bylo jméno „DS Automobiles“ vyryto do zdi Napoléonova sálu pod pyramidou.

 „Muzeum Louvre jako symbol elegance, know-how a inovací ztělesňuje to nejlepší, co Francie nabízí. Kulturní, umělecké a architektonické bohatství tohoto ikonického místa je stálým zdrojem inspirace a zároveň skutečným odrazem vlivu Francie na celém světě.

Značka DS díky své ambici ztělesňovat francouzské know-how v oblasti luxusu v automobilovém světě s muzeem Louvre dokonale souzní. Zařazení na seznam velkých mecenášů je pro zaměstnance společnosti DS Automobiles, kteří denně usilují o dokonalost, zdrojem hrdosti.“

 Olivier François, generální řediutel DS Automobiles