PŘEDPREMIÉRA

DS 4, spojení nejmodernějších technologií a francouzského know-how

Designéři společnosti DS Automobiles otevírají éru nové generace automobilů DS a představují vůz DS 4 postavený na inovativní platformě, která umožňuje větší variabilitu s ohledem na design a integraci avantgardních technologií. Seznamte se  s těmito výjimečnými technologiemi použitými ve voze, který bude uveden v průběhu roku 2021.

Budoucnost na dosah

DS 4 je ztělesněním nové vize vyznávající technologie budoucnosti. Nevídaná kombinace špičkových technologií a rozšířené reality pro více efektivity, více konektivity a více inovací pro ještě více zážitků z jízdy a vyšší bezpečnost.

PŘIPOJENÍ

Propojte se se svým vozem

Inovativní místo řidiče vozu DS 4 zajistí intenzivní každodenní prožitky a zprostředkuje nevídanou radost z jízdy.

DS EXTENDED HEAD UP DISPLEJ

DS EXTENDED HEAD UP DISPLEJ

Pro komfortnější řízení

DS EXTENDED HEAD-UP DISPLEJ je prvním krokem k rozšířené realitě. S jeho pomocí nemusí řidič vůbec odvracet pozornost od vozovky, protože informace důležité pro řízení, které se promítají na čelní sklo, se zobrazují přímo v jeho zorném poli.

DS EXTENDED HEAD UP DISPLEJ
SYSTÉM DS IRIS

SYSTÉM DS IRIS

Hlasové ovládání

DS IRIS je nový intuitivní reaktivní systém rozpoznávání hlasu. Jedná se o naprosto dokonalého osobního asistenta, který přesně ví, co od něj žádáte, a vždy udělá to, co požadujete.

DS SMART TOUCH

DS SMART TOUCH

Dotykové ovládání

Pomocí systému DS SMART TOUCH vyvoláte kteroukoli z hlavních funkcí pouhým dotekem, aniž byste museli odvracet pozornost od dění před vozem. Dotykový displej má ideální polohu a reaguje na přiblížení, oddálení či psaní.

 

DS SMART TOUCH

DS Safety

U DS Automobiles se soustředíme především na bezpečnost provozu a maximální radost z jízdy. Proto jsme DS 4 vybavili nejnovějšími technologiemi asistenčních systémů řízení.

DS DRIVE ASSIST 2.0

Nová éra řízení

DS DRIVE ASSIST druhé generace obohacuje zážitek z poloautonomního řízení o asistent změny jízdního pruhu a úpravu rychlosti v zatáčkách nebo na základě dopravního značení. Parkovací senzory, přední radar v součinnosti s radary v náraznících a kamera v horní části čelního skla ve spolupráci s umělou inteligencí analyzuje vozovku a ideálně polohuje vůz.

DS MATRIX LED VISION

Vysoce technologický světelný projev typický pro vozy DS

Nejnovější generace užších a modernějších světlometů DS MATRIX LED VISION vozu DS 4 zahrnuje Matrix Beam a Dynamic Bending Light (dynamické osvětlení zatáček). Světelné paprsky precizně osvětlují okolí vozu a dálkové světlomety se přizpůsobují daným světelným podmínkám, aniž by oslňovaly ostatní účastníky silničního provozu.

DS COMFORT & CARE

Inovace pro maximální pohodlí a bezpečnost

Objevte nejnovější technologie použité ve voze DS 4, jehož představení je naplánováno na rok 2021. Seznamte se s technologiemi zajišťujícími ještě intenzivnější radost z jízdy a maximálně bezpečné cestování.

DS ACTIVE SCAN SUSPENSION

Adaptivní tlumiče

S pomocí kamery umístěné v horní části čelního skla, čtyř čidel světlé výšky a tří akcelerometrů působí systém DS ACTIVE SCAN SUSPENSION okamžitě a nezávisle na odpružení každého kola a citlivě upravuje intenzitu tlumení v závislosti na nerovnostech povrchu.

DS NIGHT VISION

Noční vidění

Infračervená kamera umístěná v masce vozu D41 detekuje chodce či zvířata až do vzdálenosti 200 metrů před vozem a zobrazuje je na digitální přístrojové desce. To umožní lépe předvídat nebezpečí a rychleji reagovat. DS NIGHT VISION přináší nespornou výhodu a zajistí bezpečnější cestování i v naprosté tmě.

E-TENSE

Nová éra mobility

U vozu DS 4 přicházejí konstruktéři s inovovanou platformou. S ohledem na design i výkon byl jeho podvozek navržen tak, aby pojal plug-in hybridní pohonnou jednotku nejnovější generace E-TENSE kombinující zážehový motor s výkonem 180 k a elektromotor s výkonem 110 k. V roce 2021 tudíž budeme moci u tohoto vozu obdivovat bezkonkurenční výkon a flexibilitu jízdy: dojezd v plně elektrickém režimu až 50 km dle metody WLTP a to bez omezení prostoru pro cestující či v zavazadelníku v porovnání s konvenčními vozy se spalovacím motorem.