Dvě dostupné plug-in hybridní pohonné jednotky
Dvě dostupné motorizace (225 k a 250 k 2WD a 360 k 4WD) umožňují dosahovat modelům E-TENSE hodnot emisí od 26 g do 41 g CO₂ / km.
E-TENSE 250
VÝKON :
250 k
Zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,1 s
SPOTŘEBA / EMISE (WLTP¹) :
od 1,1 do 1,2 l / 100 km
26 až 27 g CO₂ / km
DOJEZD V ELEKTRICKÉM REŽIMU (WLTP¹) :
až 70 km v městském provozu a až 61 km v kombinovaném provozu
E-TENSE 4X4 360
VÝKON :
360 k
Zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,6 s
SPOTŘEBA / EMISE (WLTP¹) :
1,8 l / 100 km
41 g CO₂ / km
DOJEZD V ELEKTRICKÉM REŽIMU (WLTP¹) :
až 52 km v městském provozu a až 47 km v kombinovaném provozu
Technologie E-TENSE
Jezděte bez omezení
Rekuperace
Dobíjejte baterii brzděním
Při zpomalování se kinetická energie z kol přeměňuje na elektřinu. Rekuperací lze tudíž zvýšit dojezd až o 15 %.

Funkce E-SAVE
Uchovejte si rezervu energie
Tato funkce umožňuje uchovat rezervu elektrické energie na později. Díky tomu můžete poslední kilometry své cesty absolvovat ve 100% elektrickém režimu s nulovými emisemi a vjet bez problému i do nízkoemisních městských zón.
Režim jízdy
Zvolte režim jízdy
Vozy E-TENSE mají několik režimů jízdy :
Režim nulových emisí
Režim nulových emisí, ve kterém se vůz nastartuje, umožní absolvovat většinu každodenních cest v plně elektrickém režimu.
Hybridní režim
Hybridní režim kombinuje účinnost s všestranností. Automaticky optimalizuje spotřebu energie při jízdě pomocí elektrického či spalovacího motoru nebo, pokud to situace vyžaduje, při jejich vzájemné součinnosti.
Režim E-TENSE Sport
Ve sportovním režimu si užijete maximální výkonový potenciál DS 9 s upraveným mapováním akcelerátoru, převodovky, řízení a odezvy odpružení. Tento režim vám umožní odhalit maximální potenciál vaší DS 9.
Komfortní režim
Tento režim, který je k dispozici u spalovacích verzí a pohonné jednotky E-TENSE, aktivuje systém DS ACTIVE SCAN SUSPENSION. Odpružení se plynule přizpůsobuje nerovnostem, aby byl zaručen maximální komfort.
RADOST Z JÍZDY
Objevte DS 9 E-TENSE 4x4 360

VÝHODY PLUG-IN HYBRIDNÍHO POHONU E-TENSE
Tichá a pohodlná jízda
Poznejte nesporné výhody cestování v režimu nulových emisí a vychutnejte si příjemnou a plynulou jízdu. Vrstvená akustická skla, která jsou u modelů E-TENSE součástí základní výbavy, významně přispívají k vyššímu pohodlí.

Cestování bez omezení
Plug-in hybridní vozy DS se vyznačují naprostou flexibilitou v městském provozu. Pro maximální komfort je za čelním sklem modelů E-TENSE umístěna modrá LED dioda, která indikuje jízdu v plně elektrickém režimu.
Emise
Díky dvěma dostupným motorům (250 k a 360 k 4×4) dosahují vozy DS E-TENSE hodnot emisí v rozmezí od 22 do 35 g CO₂ / km (podléhá probíhající homologaci).

Zavazadelník a prostornost
Díky dlouhému rozvoru 2,89 m nabízí DS 9 velmi prostorný interiér. Zavazadelník DS 9 E-TENSE o objemu 510 l se řadí k největším ve svém segmentu. K maximálnímu komfortu přispívají nejrůznější důmyslné prvky, například elegantní středová loketní opěrka na zadních sedadlech potažená kůží Nappa.
Exkluzivní služby E-TENSE
Využívejte řadu služeb, které společnost DS Automobiles poskytuje, aby vám usnadnila každodenní život: přímo ze svého vozu nebo chytrého telefonu vyhledejte dobíjecí stanice a naplánujte si dobíjení, případně si zařiďte instalaci dobíjecího zařízení doma.

Plug-in hybridní pohon
Díky dvěma elektromotorům, z nichž jeden je umístěn na přední a druhý na zadní nápravě, dosahuje pohonná jednotka modelu E-TENSE 4×4 360 kumulovaného výkonu až 360 k.
Dojezd a dobíjení
Provoz v režimu nulových emisí
Dojezd plug-in hybridního vozu se může lišit v závislosti na různých faktorech, jako jsou povětrnostní podmínky, rychlost či styl jízdy.
Rychlost
Z faktorů, které mají největší vliv na dojezd vašeho plug-in hybridního vozu, je nejdůležitější rychlost. Udržování konstantní a nepříliš vysoké rychlosti umožní optimalizovat dojezd vašeho vozu.

Styl jízdy a topografie
Dojezd plug-in hybridního vozu významně ovlivňuje styl jízdy a topografie. Upřednostňujte režim ECO (jeden ze čtyř jízdních režimů). Šetrná jízda ve spojení s rekuperačním brzděním přinášejí až 15% úsporu energie.
Tepelný komfort a vytápění
V případě extrémních teplot, ať už plusových či minusových, musí baterie dodávat potřebnou energii na chlazení nebo vytápění vozu, přičemž v zimě spotřebuje v průměru až o 35 % více energie. Proto je vhodnější temperovat plug-in hybridní vůz dokud je připojen ke zdroji elektrické energie.