Elektromobil

Nová DS 3: dokonalá elegance se 100 % elektrickým pohonem

 Jízda v elektromobilu DS je šetrná k životnímu prostředí a přináší intenzivní zážitky díky okamžitému zrychlení. Tichý chod elektromotoru zajistí dokonalý komfort.

Elektromobil
Elektromobil

E-TENSE

ELEKTROMOBIL BEZ KOMPROMISŮ

Nová 100% elektrická DS 3 má stejné jízdní vlastnosti jako její konvenční verze se spalovacím motorem. Nabízí však ještě větší potěšení z jízdy a vyšší cestovní komfort. Pohon E-TENSE využívající technologie, které v letech 2019 a 2020 dovedly tým DS k vítězství ve Formuli E, zajistí dojezd až 400 km (v cyklu WLTP). Tento vůz dokonale kombinuje výkon s elegancí.

DOJEZD

Zjistěte vše o dojezdu svého elektromobilu

Objevte zcela nový svět

Dojezd vašeho elektromobilu závisí na různých faktorech, mimo jiné na klimatických podmínkách a stylu jízdy. Zjistěte, co ovlivňuje účinnost baterie.

Rychlost

Největší vliv na dojezd vašeho elektromobilu má rychlost. Při stálé rychlosti 130 km/h se dojezd 100% elektrického vozu zkrátí na polovinu ve srovnání s dojezdem uváděným dle metody WLTP.

Styl jízdy a topografie

Styl jízdy a terén mají zásadní vliv na dojezd vašeho elektromobilu. Jízda nižší rychlostí umožňuje zachovat vyšší dojezd. Kromě používání režimu Eco, který je jedním ze tří dostupných režimů jízdy, je vhodné jezdit ekologicky: až 20 % spotřeby energie ušetříte plynulou jízdou a používáním rekuperace.

Temperování kabiny a tepelný komfort

Extrémní teplo či mráz ovlivňují chemické reakce v baterii, a proto je doporučeno temperovat kabinu vaší DS 3 CROSSBACK E-TENSE během dobíjení pomocí aplikace MyDS.

Dobíjení baterií

Technologie DS pro maximální dojezd

Temperování kabiny

Temperování kabiny

Komfort v kombinaci s maximálním dojezdem

Temperování kabiny během dobíjení nové DS 3 umožní maximalizovat její dojezd. Tuto funkci lze naprogramovat na dotykovém displeji vozu nebo spustit na dálku prostřednictvím aplikace MyDS. Díky temperování bude mít kabina elektromobilu ideální teplotu (21 °C), a rovněž tak i baterie vozu, která takto dosáhne maximální účinnosti.

Temperování kabiny
Režimy jízdy

Režimy jízdy

Zvolte režim, který vám nejvíce vyhovuje

U nové DS 3 jsou k dispozici tři režimy jízdy, které liší rozdílnou spotřebou energie.

Režim Eco umožňuje maximálně optimalizovat dojezd elektromobilu. Některé funkce, jako je topení a ventilátor, jsou upraveny, aby se snížila spotřeba energie.

Sportovní režim zvyšuje požitek z jízdy. Když je zapnutý, umožňuje vaší nové DS 3 vyvinout maximální výkon při maximálním točivém momentu pro ještě intenzivnější zážitky z jízdy.

Režim Normal zajistí maximálně pohodlné cestování.

Rekuperace

Rekuperace

Vůz se během jízdy dobíjí

Díky účasti na šampionátu Formule E jsme vyvinuli nejrůznější technologie, například rekuperační brzdění. Podobně jako při brzdění motorem přeměníte při zpomalování kinetickou energii na elektrickou, čímž se dobíjí baterie elektromobilu. Díky rekuperaci energie můžete zvýšit dojezd své nové DS 3 v městském provozu až o 20 %. Tuto funkci lze aktivovat jednoduchým pohybem řadicí páky.

Rekuperace

DOBÍJENÍ

Vždy je ten správný čas na dobíjení

Existují různé způsoby dobíjení baterie elektromobilu s různou délkou doby potřebné k dobití baterie.

Dobíjet můžete na místech, kde nejčastěji parkujete: například přes noc doma nebo během dne na pracovišti. Při delších cestách si udělejte čas na krátkou přestávku u rychlodobíjecí stanice. Za 30 minut dobijete baterii na 80 %.

VZDÁLENÁ SPRÁVA VOZU

Se svým vozem ve spojení prostřednictvím chytrého telefonu

Ovládejte svůj elektromobil ze svého chytrého telefonu pomocí aplikace MyDS.

Informace o dojezdu

Informace o dojezdu

Pomocí aplikace MyDS nainstalované v chytrém telefonu můžete zjistit aktuální stav dobití baterie i odhad zbývajícího dojezdu. Když je vůz připojen ke zdroji elektrické energie, zobrazuje se také rychlost a předpokládaná zbývající doba do plného dobití.

Ovládání dobíjení na dálku

Ovládání dobíjení na dálku

Vzdálená správa vozu umožní pomocí aplikace MyDS zahájit dobíjení či spustit odložené dobíjení, které umožní využívat nejvýhodnější tarif elektřiny.

Ovládání dobíjení na dálku
Temperování kabiny

Temperování kabiny

Funkce temperování kabiny umožňuje spustit vytápění či klimatizaci vašeho vozu. Tato funkce zvyšuje pohodlí a zároveň šetří dojezd elektromobilu, pokud je spuštěna, dokud je vůz připojen ke zdroji elektrické energie.

Jistota

Výhody elektromobilu

Čistší a efektivnější jízda

Nová DS 3 E-TENSE byla od počátku koncipována jako elektromobil: kombinace stylu a dokonalého komfortu přináší jedinečnou radost z jízdy. Neváhejte a zažijte nové pocity s okamžitě dostupným točivým momentem a výjimečnou účinností.

Přehodnoťte svůj vztah k městu

Kvůli znečištění platí dnes v mnoha městech dopravní omezení. Nová DS 3 E-TENSE má v horní části čelního skla dobře viditelnou modrou LED diodu, která identifikuje elektromobil. Díky tomu má povolený vjezd i do míst, kam vozy s klasickým spalovacím motorem nemohou.

Vládní pobídky

Pořízení elektromobilu s sebou nese nárok na ekologický bonus. Hlavní pobídkou v současnosti je, že je elektromobil osvobozen od silniční daně.

Jednodušší údržba

Elektromobily mají oproti klasickým vozům podstatně jednodušší motor a tak nepotřebují stejně častý servis. Elektřina je navíc jednou z nejúčinnějších forem energie. To vede k delší životnosti některých komponent, jako jsou například brzdové kotouče, které se díky rekuperaci opotřebovávají mnohem pomaleji.

Právní ustanovení  ¹Elektromobily: Uvedené hodnoty dojezdu a spotřeby elektrické energie odpovídají zkušebnímu protokolu WLTP, na jehož základě jsou od 1. září 2018 homologovány nové vozy. Mohou se lišit v závislosti na reálných podmínkách používání a různých faktorech, jako jsou: rychlost, tepelný komfort ve voze, styl jízdy a venkovní teplota. Doba dobíjení závisí zejména na výkonu integrované palubní nabíječky, na nabíjecím kabelu a na typu a výkonu používané dobíjecí stanice. Více informací zde. Plug-in Hybridy: Uvedené hodnoty spotřeby paliva, emisí CO₂ a dojezdu jsou měřené podle metody WLTP (nařízení EU 2017/948). Od 1. září 2018 jsou všechna nová vozidla homologovaná podle celosvětově platné metodiky testování spotřeby paliva a emisí CO₂ pro osobní a lehké užitkové vozy WLTP. Protokol WLTP nahrazuje doposud používanou evropskou metodu měření NEDC. Hodnoty spotřeby paliva, emisí CO₂ a dojezdu naměřené v rámci nového zkušebního cyklu WLTP lépe odpovídají reálným podmínkám provozu, proto jsou ve většině případů vyšší než hodnoty naměřené metodou NEDC. Mohou se lišit v závislosti na reálných podmínkách používání a různých faktorech, jako jsou: četnost dobíjení, styl jízdy, rychlost, úroveň výbavy a doplňková výbava, typ pneumatik, tepelný komfort ve voze či venkovní teplota. Podrobnější informace získáte u svého koncesionáře DS.