VÝKON

– až 360 k (v režimu SPORT)
– až 250 km/h (omezovač rychlosti)
– až 140 km/h ve 100% elektrickém režimu

SPOTŘEBA/EMISE (WLTP¹)

Od 1,8 l / 100 km

Od 41 g/km CO₂

DOJEZD (WLTP¹)

Dojezd v plně elektrickém režimu až 47 km v kombinovaném provozu a až 52 km v městském provozu.

Výkon a dynamika

Maximální výkon hybridu

Pod záštitou divize DS Performance, která v letech 2019 a 2020 významně přispěla k zisku titulů v šampionátu Formule E, došlo k vyladění pohonné jednotky i odpružení tak, že poskytují vynikající jízdní vlastnosti. Vyrovnaná dynamika, oblíbená u zákazníků vozů DS, nabývá u DS 9 E-TENSE 4×4 360 nových rozměrů. Důraz na detail vede k dokonalé rovnováze mezi vynikajícími jízdními vlastnostmi a maximálním komfortem.

Technologie na míru

Know-how z motorsportu

DS 9 s pohonnou jednotkou E-TENSE 4×4 360 disponuje unikátním hnacím ústrojím, zavěšením kol i zadní nápravou. Veškeré tyto komponenty byly manuálně upraveny v provozovnách regionu Île-de-France s využitím výjimečného know-how vývojářů společnosti DS.

Přizpůsobení v dílnách DS

DS 9 s pohonnou jednotkou E-TENSE 4×4 360 disponuje unikátním hnacím ústrojím, zavěšením kol i zadní nápravou. Veškeré tyto komponenty byly manuálně upraveny v provozovnách regionu Île-de-France s využitím výjimečného know-how vývojářů společnosti DS.

Výkon a nebývalé pohodlí

Přínos pohonu všech kol

Při aktivaci režimu SPORT zajistí kombinace dvou elektromotorů a benzinového motoru DS 9 neuvěřitelnou dynamiku, výkon 360 k a točivý moment 520 Nm při zachování maximálního komfortu jízdy.

Inovace a výkon

Výhody plug-in hybridního pohonu E-TENSE

Komfort a tichý chod

Komfort a tichý chod

Vůz se vždy nastartuje ve 100% elektrickém režimu*, abyste si mohli vychutnat tiché a pohodlné cestování i větší radost z jízdy.

*Pokud je rezerva elektrické energie dostatečná. V opačném případě se vůz nastartuje v hybridním režimu pomocí zážehového motoru.

Komfort a tichý chod
Mobilita bez hranic

Mobilita bez hranic

S plug-in hybridním vozem E-TENSE 4×4 360 se můžete i v nízkoemisních zónách pohybovat bez omezení díky dojezdu až 52 km v plně elektrickém režimu (městský provoz, WLTP¹).

Důmyslný a praktický interiér

Důmyslný a praktický interiér

Prostor kabiny ani zavazadelníku DS 9 E-TENSE se v porovnání s konvenčními vozy se spalovacími motory nezmenšil, přestože má na zadní nápravě umístěn elektromotor o výkonu 113 k.

Důmyslný a praktický interiér

Rychlost a elegance

Exteriér: propracovaný design

DS 9 vybavená pohonnou jednotkou E-TENSE 4×4 360 odhaluje s elegancí sobě vlastní svou osobitost.
Čistý styl a originální dekory identifikují tento plug-in hybridní vůz.

Znaky DS Performance

Znaky DS Performance

Na kapotě a víku zavazadelníku jsou umístěny znaky DS Performance.

20" kola MUNICH

20" kola MUNICH

Skrz 20″ kola MUNICH s výbrusem prosvítá na brzdových třmenech logo DS Performance.

20" kola MUNICH
Exkluzivní podpis

Exkluzivní podpis

Na zádi vozu se vyjímá znak E-TENSE 4×4, který odkazuje na hybridní pohon.

Objevte DS 9 E-TENSE 4x4 360 ve fotografiích

Interiér: prémiový design

DS 9 si zachovává exkluzivní technologickou výbavu a prostorný interiér propracovaný do nejmenších detailů.
Rozhodněte se pro ten, který vám bude nejvíce vyhovovat.

DOJEZD

Maximalizujte výkon baterie

Rychlost

Rychlost

Rychlost nejvíce ovlivňuje dojezd vašeho plug-in hybridního vozu. Proto je pro jeho optimalizaci důležité ji na rychlostních silnicích a dálnicích omezit.

Rychlost
Styl jízdy a topografie

Styl jízdy a topografie

Způsob jízdy a převýšení rovněž ovlivňují dojezd elektrifikovaných vozů. Používání režimu Eco (jeden ze tří dostupných režimů), rekuperace energie a plynulá jízda mohou zvýšit dojezd až o 15 %.

Teplota

Teplota

V extrémním horku či mrazu musí baterie dodávat energii potřebnou k chlazení nebo vytápění kabiny, přičemž v zimě spotřebuje až o 35 % více energie. Temperování vozu, které lze spustit přímo z chytrého telefonu nebo naprogramovat prostřednictvím centrálního displeje vozu, je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak optimalizovat dojezd bez ohledu na roční období.

Teplota