VÝKON
– až 360 k (v režimu SPORT)
– až 250 km/h (omezovač rychlosti)
– až 140 km/h ve 100% elektrickém režimu
SPOTŘEBA/EMISE (WLTP¹)
Od 1,8 l / 100 km
Od 41 g/km CO₂
DOJEZD (WLTP¹)
Dojezd v plně elektrickém režimu až 47 km v kombinovaném provozu a až 52 km v městském provozu.
Výkon a dynamika
Maximální výkon hybridu
Pod záštitou divize DS Performance, která v letech 2019 a 2020 významně přispěla k zisku titulů v šampionátu Formule E, došlo k vyladění pohonné jednotky i odpružení tak, že poskytují vynikající jízdní vlastnosti. Vyrovnaná dynamika, oblíbená u zákazníků vozů DS, nabývá u DS 9 E-TENSE 4×4 360 nových rozměrů. Důraz na detail vede k dokonalé rovnováze mezi vynikajícími jízdními vlastnostmi a maximálním komfortem.
Technologie na míru
Know-how z motorsportu
DS 9 s pohonnou jednotkou E-TENSE 4×4 360 disponuje unikátním hnacím ústrojím, zavěšením kol i zadní nápravou. Veškeré tyto komponenty byly manuálně upraveny v provozovnách regionu Île-de-France s využitím výjimečného know-how vývojářů společnosti DS.
Přizpůsobení v dílnách DS
DS 9 s pohonnou jednotkou E-TENSE 4×4 360 disponuje unikátním hnacím ústrojím, zavěšením kol i zadní nápravou. Veškeré tyto komponenty byly manuálně upraveny v provozovnách regionu Île-de-France s využitím výjimečného know-how vývojářů společnosti DS.
Výkon a nebývalé pohodlí
Přínos pohonu všech kol
Při aktivaci režimu SPORT zajistí kombinace dvou elektromotorů a benzinového motoru DS 9 neuvěřitelnou dynamiku, výkon 360 k a točivý moment 520 Nm při zachování maximálního komfortu jízdy.
Inovace a výkon
Výhody plug-in hybridního pohonu E-TENSE
Komfort a tichý chod
Vůz se vždy nastartuje ve 100% elektrickém režimu*, abyste si mohli vychutnat tiché a pohodlné cestování i větší radost z jízdy.
*Pokud je rezerva elektrické energie dostatečná. V opačném případě se vůz nastartuje v hybridním režimu pomocí zážehového motoru.

Mobilita bez hranic
S plug-in hybridním vozem E-TENSE 4×4 360 se můžete i v nízkoemisních zónách pohybovat bez omezení díky dojezdu až 52 km v plně elektrickém režimu (městský provoz, WLTP¹).
Důmyslný a praktický interiér
Prostor kabiny ani zavazadelníku DS 9 E-TENSE se v porovnání s konvenčními vozy se spalovacími motory nezmenšil, přestože má na zadní nápravě umístěn elektromotor o výkonu 113 k.
Rychlost a elegance
Exteriér: propracovaný design
DS 9 vybavená pohonnou jednotkou E-TENSE 4×4 360 odhaluje s elegancí sobě vlastní svou osobitost.
Čistý styl a originální dekory identifikují tento plug-in hybridní vůz.

Znaky DS Performance
Na kapotě a víku zavazadelníku jsou umístěny znaky DS Performance.
20" kola MUNICH
Skrz 20″ kola MUNICH s výbrusem prosvítá na brzdových třmenech logo DS Performance.

Exkluzivní podpis
Na zádi vozu se vyjímá znak E-TENSE 4×4, který odkazuje na hybridní pohon.
Objevte DS 9 E-TENSE 4x4 360 ve fotografiích
Interiér: prémiový design
DS 9 si zachovává exkluzivní technologickou výbavu a prostorný interiér propracovaný do nejmenších detailů.
Rozhodněte se pro ten, který vám bude nejvíce vyhovovat.
DOJEZD
Maximalizujte výkon baterie
Rychlost
Rychlost nejvíce ovlivňuje dojezd vašeho plug-in hybridního vozu. Proto je pro jeho optimalizaci důležité ji na rychlostních silnicích a dálnicích omezit.

Styl jízdy a topografie
Způsob jízdy a převýšení rovněž ovlivňují dojezd elektrifikovaných vozů. Používání režimu Eco (jeden ze tří dostupných režimů), rekuperace energie a plynulá jízda mohou zvýšit dojezd až o 15 %.
Teplota
V extrémním horku či mrazu musí baterie dodávat energii potřebnou k chlazení nebo vytápění kabiny, přičemž v zimě spotřebuje až o 35 % více energie. Temperování vozu, které lze spustit přímo z chytrého telefonu nebo naprogramovat prostřednictvím centrálního displeje vozu, je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak optimalizovat dojezd bez ohledu na roční období.